Alla inlägg under februari 2012

Av Karin Eliasson - 27 februari 2012 17:01

Hej igen!


Den sista tiden har livet gått i 190 km/h. Jobbat en hel del och försökt få tid över till andra saker jag vill göra.

Fast det orsakar stress ibland så får jag ihop det i sista ändan på det ena eller andra viset.

Jag har prioriterat tex Tobbe före städning. Mitt skjul är under all kritik, men vad gör väl det :-)


I lördags var jag på den årliga hockeymatchen. Går en gång per år just bara för att uppleva stämningen. Är ju inte särskilt sportintresserad, men hockey funkar åtminstone. Det är lite action i den sporten. Ett och annat slagsmål blir det när de hormonstinna pojkarna ska slåss om pucken...


I natt ska jag jobba igen och imorgon när jag sovit klart ska jag till en kompis och hälsa på en stund. Trivs väldigt bra hos henne för hennes hem är ett zoo. Det gäller att hålla sina vänner igång också och inte bara sitta och gulla hemma i Tobbes soffa. På torsdag blir det en annan kompis som föräras ett besök:-)


Den gemensamma nämnaren för mina vänner jag umgås med just nu är att alla har hund. Jag har svårt att leva utan djur, men om jag gosar upp mig med andras djur då och då så klarar jag mig bra i alla fall.Dessutom är det trevliga tjejer hela bunten:-)

Jag får mer och mer tankar om att skaffa en mindre gård där jag kan ha dvärggetter och andra smådjur man inte har inomhus pga Tobbes allergi. Får se vad som händer med den saken. Om lottoguden är välvillig för en gångs skull så köper vi en gård. Ska öva mig på någon rituell dans som kan funka på pengar. Zumba kanske?


Nu är det dags att förbereda mig inför nattarbetet.

Jobbar på att hitta något att blogga om som är lämpligt att trycka offentligt, men det är lite stiltje på den fronten tyvärr, men det kommer:-)


Kram på er!






Av Karin Eliasson - 3 februari 2012 19:19

Hej igen!


Just nu sitter jag och väntar på att Tobbe ska komma hem från en tillställning med jobbet.


Imorgon ska Veronica och jag åka på spa i Varberg. Vi har bokat lyxvarianten, det ska bli så skönt och roligt. Hon är en så skön person och jag bara stortrivs i hennes sällskap. Har en känsla av att vi kommer blanda skämt och allvar i en enda röra i helgen och bara njuta. Båda är vi vattendjur så vi kommer bli som russin förmodligen.


För övrigt har jag varit i Linköping för att testa Acces bars. En behandlingsmetod som jag varit nyfiken på en tid. Det var en intressant erfarenhet. Bitar i mitt livspussel kom på plats och jag förstår nu ännu mer varför jag är som jag är.. Börjar min utbildning i AB i mars. Har redan flera som vill vara övningsobjekt. Tänker göra min egen grej med detta och blanda den med healing och intuition. Det ska bli spännande.


Ja nu är det snart dags för att gosa lite med Tobbe innan jag åker imorgon bitti. Benen är rakade och väskan är packad. Det kommer bilder från spat på mig i bikini NOT!! :=)


Livet är allt bra gött!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards